sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 عنوان واکسن ۴ ماهگی 249 بازدید | 23 پست میشه لطفا بیاید پسرمو واکسن زدم امروز واکسن ۴ ماهگی هم مثه دوماهگی اذیت میشن یا خیر ماله دوماهگیش که خیلی اذیت شد چیکار کنم ایتامینوفنم هر۴ ساعت میدم وخدای که بشدت کافیست 1401/10/17 | 18:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
susaaaaaan عضویت: 1399/09/09 تعداد پست: 13440 دختر من تو ۴ ماهگی ۶ ماهگی اذیت شد فردا هم یه سالگی میخوام بزنم بزن باران که دین را دام کردند ...
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 4 ماهگی دوتایه بدتره آره دوتاس ولی گفت یکیشون زیاد دردنداره وخدای که بشدت کافیست
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 دختر من تو ۴ ماهگی ۶ ماهگی اذیت شد فردا هم یه سالگی میخوام بزنم دوماهگیشون چی ماله من دوماهگیشم خیلی اذیت شد وخدای که بشدت کافیست
۶۸لیانا عضویت: 1396/06/21 تعداد پست: 15035 بچه با بچه فرق دارهممکنه یکی دو ماه اذیت بشه چهارماه نشه یا برعکس 🌷
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 بچه با بچه فرق داره ممکنه یکی دو ماه اذیت بشه چهارماه نشه یا برعکس ایشالا که اذیت نشه چون همینجوریشم اذیت میکنه بخاطردندونش وخدای که بشدت کافیست
۶۸لیانا عضویت: 1396/06/21 تعداد پست: 15035 ایشالا که اذیت نشه چون همینجوریشم اذیت میکنه بخاطردندونش من دو روز اول هر چهارساعت یکبار استامینوفن دادم خیلی خوب بود 🌷
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 من دو روز اول هر چهارساعت یکبار استامینوفن دادم خیلی خوب بود آره منم هر۴ ساعت یبار میدم چند قطره میدادین وخدای که بشدت کافیست
مامان_بهاااااار عضویت: 1398/05/14 تعداد پست: 56789 آره دوتاس ولی گفت یکیشون زیاد دردنداره آره پای چپی درد داره ✌️خدایا شکرررررررررررررت 😍
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 آره پای چپی درد داره فعلا که همشدارم استامینوعن وکمپرس سردمیزارم حداکنه زیاد اذیت نشه چون خودسم ب اندازه کافی درددندون داره دیگه درداینونکشه وخدای که بشدت کافیست
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 آره پای چپی درد داره ببخشید شما چند وقتی بهش چی میدادید منظورم غذاایناس وخدای که بشدت کافیست
sogiy مدیر استارتر عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 3397 من دو روز اول هر چهارساعت یکبار استامینوفن دادم خیلی خوب بود چندوقتش بودبهش غذادادید وخدای که بشدت کافیست
susaaaaaan عضویت: 1399/09/09 تعداد پست: 13440 دوماهگیشون چی ماله من دوماهگیشم خیلی اذیت شد دوماهگیش اصلا تب هم نکرد خیلی راحت بود بزن باران که دین را دام کردند ...
مامان_بهاااااار عضویت: 1398/05/14 تعداد پست: 56789 فعلا که همشدارم استامینوعن وکمپرس سردمیزارم حداکنه زیاد اذیت نشه چون خودسم ب اندازه کافی درددندون دا ... انشاله ✌️خدایا شکرررررررررررررت 😍