2777
2789
من بسته رو تحویل نگرفتم 

شاید هنو پست چی نیاورد 

ااین فقط برای رسیدن به اداره پسته

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید... نامرد نامردم اگر مردان شما هستید...ترجیح میبخشم از این پس بی کتابی را.... وقتی که انسان های با قران شما هستید...بوسید باید خاک پاهای شغادان را...امروز وقتی رستم دستان شما هستید...بر زخم های پیکر فرخندگان سوگند...بادرد میمیرم اگر درمان شما هستید...از رهروان حضرت ابلیس خواهم بود...تا بندگان برحق یزدان شما هستید...از خوک ها هم بعد از این حیرت نباید کرد....دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید...بچه خودتم بود اعدام میکردی؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید اشتباه به یه نفر دیگه رسیده

گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری ✨♥️ ️ دنبال دردسر نیستم و اگر باهام بد صحبت بشه سعیم رو میکنم تا به بهترین شکل جوابتو بدم که حداقل تو دلت نشکنه🧷
نه بالایی رو بخون نوشته تحویل گیرنده شده اداره پست هم تماس میگیرم میگه تحویل شده باز هم پیگیری می‌کن ...

بگو پس اشتباه بردین 

کسی از اعضای خانوادت احیانا تحویل نگرفتن؟

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید... نامرد نامردم اگر مردان شما هستید...ترجیح میبخشم از این پس بی کتابی را.... وقتی که انسان های با قران شما هستید...بوسید باید خاک پاهای شغادان را...امروز وقتی رستم دستان شما هستید...بر زخم های پیکر فرخندگان سوگند...بادرد میمیرم اگر درمان شما هستید...از رهروان حضرت ابلیس خواهم بود...تا بندگان برحق یزدان شما هستید...از خوک ها هم بعد از این حیرت نباید کرد....دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید...بچه خودتم بود اعدام میکردی؟
نه هیچ کدوم تحویل نگرفتن من و شوهرم هستیم فقط مگه خود شخص نباید باشه که تحویل بگیره

گاهی وقتا میدن خیلی سخت نمیگیرن 


بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید... نامرد نامردم اگر مردان شما هستید...ترجیح میبخشم از این پس بی کتابی را.... وقتی که انسان های با قران شما هستید...بوسید باید خاک پاهای شغادان را...امروز وقتی رستم دستان شما هستید...بر زخم های پیکر فرخندگان سوگند...بادرد میمیرم اگر درمان شما هستید...از رهروان حضرت ابلیس خواهم بود...تا بندگان برحق یزدان شما هستید...از خوک ها هم بعد از این حیرت نباید کرد....دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید...بچه خودتم بود اعدام میکردی؟
نگوو الان چکار میشه ؟

زیاد اطلاعی ندارم میشه زنگ زد به اونجا شاید تحویل گیرنده قبول نکرده باشه یا پست یه موقع هایی میاد میبینه جواب نمیدی میره زنگ میزنه میگه مثلا علان روز میام تحویل میدم

گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری ✨♥️ ️ دنبال دردسر نیستم و اگر باهام بد صحبت بشه سعیم رو میکنم تا به بهترین شکل جوابتو بدم که حداقل تو دلت نشکنه🧷
الان فقط بگو بسته ام این ور اون ور نمیشه چون واسم خیلی مهمه🥲

 نمیدونم حقیقتا

الان مطمئنی پست چی برده 

شاید به پست چی فقط تحویل دادن هنو نیاورده

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید... نامرد نامردم اگر مردان شما هستید...ترجیح میبخشم از این پس بی کتابی را.... وقتی که انسان های با قران شما هستید...بوسید باید خاک پاهای شغادان را...امروز وقتی رستم دستان شما هستید...بر زخم های پیکر فرخندگان سوگند...بادرد میمیرم اگر درمان شما هستید...از رهروان حضرت ابلیس خواهم بود...تا بندگان برحق یزدان شما هستید...از خوک ها هم بعد از این حیرت نباید کرد....دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید...بچه خودتم بود اعدام میکردی؟
آره مطمین خودشون گفتن ما تحویل دادیم 

پس برو پیگیر باش اشتباه تحویل دادن

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید... نامرد نامردم اگر مردان شما هستید...ترجیح میبخشم از این پس بی کتابی را.... وقتی که انسان های با قران شما هستید...بوسید باید خاک پاهای شغادان را...امروز وقتی رستم دستان شما هستید...بر زخم های پیکر فرخندگان سوگند...بادرد میمیرم اگر درمان شما هستید...از رهروان حضرت ابلیس خواهم بود...تا بندگان برحق یزدان شما هستید...از خوک ها هم بعد از این حیرت نباید کرد....دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید...بچه خودتم بود اعدام میکردی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز