2733
2734
عنوان

چجوری از جوونیتون لذت بردید؟

766 بازدید | 58 پست

به نظرتون چه کارایی باعث میشه توی جوونی و نوجوانی بیشتر به آدم خوشبگذره و زندگی باحالی داشته  ؟ چه کارایی رو دلتون می‌خواسته انجام بدید اون دوره و با انجام ندادنشون پشیمون شدید ؟ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

استرس و حرص میخورم همشم تو خونم ناخن میخورم اینم از جوانی من واقعا سوخت 

بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ ، کاش این همه از دسترسم دور نبودی!خورشید نبودی 
2740

به شخصه هیچ تفریحی نداشتم،اکیپ هم نداشتم،اجازه با رفیق بیرون رفتن و ایناهم نداشتم.فقط خودمو غرق کردم تو شعر و اینا...جبران همه ی نداشته هام شد...من اینطوری لذت بردم...برای هر کس یطوریه..

صادق هدایتمن هیچ وقت در کِیف های دیگران شریک نبوده‌ام، همیشه یک احساس سخت جلوی مرا گرفته. درد زندگی، اِشکال زندگی است. اما از همه این اشکالات مهم تر جُوال رفتن با آدم هاست. یک وقت بود داخل آنها شدم، خواستم تقلید سایرین را در بیاورم، دیدم خودم را مسخره کرده‌ام. هر چیز را که لذت تصور می‌کنند همه را امتحان کردم، دیدم کیف های دیگران به درد من نمیخورد. حس می‌کردم همیشه و در هر جا خارجی هستم. هیچ رابطه‌ای با سایر مردم نداشتم. من نمی‌توانستم خودم را به فراخور زندگی سایرین در بیاورم. همیشه با خودم می‌گفتم: روزی از جامعه فرار خواهم کرد و در یک دهکده یا جای دور منزوی خواهم شد. من نمی‌خواستم خودم را محکوم افکار کسی بکنم یا مقلد کسی بشوم‌.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687