سلام گلم 🌺
میانوعده سحر👈بادام زمینی نمکی حدود 10 گرم + زردآلو سه تا(زدم 50 گرم) + گوجه سبز دو تا (زدم 3 گرم)
سحری 👈 کباب تابه ای 42 گرم
افطار 👈 شیر قهوه 150 گرم😋 + خرمای رطب 1 عدد + گردو یک چهارم + نان لواش سبوسدار حدود 10 گرم + خامه تازه حدود 35 گرم + مربای به حدود 2 قاشق چایخوری(از به ها نخوردم از مایعش خوردم)
{اینارو هم نمیخواستم بخورم ولی چون به خاطر من بابام خامه گرفته بودن دیگه چند لقمه ای خوردم}
شام 👈 پفیلا 20 گرم
جمع کالری 👈 495 تا
آب 8 لیوان ✔️
چالش ورزش
چالش شکر❓نمیدونم سمیه به خاطر همون مقدار خیییلی کم مایع مربا چالشم خراب شد؟ چون خامه که بی مزه است مجبور شدم روی هر لقمه یک قطره از مایعش بریزم تا یک کم مزه بگیره☹️تازه حالا یادم اومده که ای کاش با، عسل میخوردم🤦♀️کاش زودتر یادم میومد😔
اگر چالشم خراب بشه خیلی بد میشه🤕چون من امروز جلوی خودم رو روی دسر مورد علاقمممم و زولبیا و بامیه و یک عاااالمه خوراکی که بچه خواهرم داشت جلوم میخورد نگهداشتم، 😞حالا اگر به خاطر همون دو قاشق چالش خراب بشه دیگه خیلی بد میشه⛔
خودم_رودوست_دارم# چون امروز با اینکه از ذره ذره وجودم کم شد ولی تونستم لب به هله هوله های خیییلی خوشمزه ای که جلوم بود نخورم💪
انگیزه# کمتر شکر بخورید، شما به اندازه کافی شیرین و دوست داشتنی هستید.😍😘
@سمیه1396 سمیه خیلی ناراحتم امروز😢نگاه کن من حتی تا ساعت 2 هم وایمیستم تا ورزش کنم
رفتم ریمیکس جدید دان کردم برای ورزش
یک ساعت آهنگ گوش میکنم که انرژی، بگریم ولی هیچ به هیچ اعصابم بیشتر داغون میشم
اصلا حال ورزش ندارم
همیشه وقتی نزدیک پری میشم حال و احوالم کلا به هم میریزه دیگه
بی اعصاب
داغون 🤕بی انرژی
بعد هم که میبینم نمیتونم ورزش کنم بیشتر حالم گرفته میشه☹️
حالا دیگه تا، آخر ماه رمضون ورزش نمیکنم چون فک، کنم روزه هم باعث شده یک کم ضعیف تر هم بشم
قراره برم یک آمپول بکمپلکس بزنم شاید بهتر شدم😞🏥💉😱
فقط خداروشکر تا حالا تونستم جلوی خودم رو نسبت به اشتهای کاذب به شیرینی نزدیک پری نگهدارم