2794
سلام بله برای این سن بارداری وزن جنین کمه سونوگرافی داپلر انجام دهید.
1397/08/30
سلام.مورد ناهنجاری را باید ببینیم و سپس ممکن است در برخی موارد عللی باشد که بتوان آنها را بررسی و پیدا کرد. در مواردی هم علتی پیدا نمیشود.ناهنجاری دقیقا چه بوده؟
1397/08/29
این کیستها با توجه به اندازه مشکلی ندارن فقط چند هفته بعد سونوگرافی تکرار شود.
1397/08/30
سلام عزیزم بله اگر درد زیردل ندارید طبیعی هست زیرا رحم تازه کمی از سطح ناف بالاتر هست
1397/08/29
باسلام ممنون میشم عکس سونوگرافی یا تمام موارد ذکر شده آن را ارسال نمایید. به صورت احتمالی فقط می توانم بیان کنم؛ ممکن است ژنتیکی جنین کوچک باشد؛ یا ممکن است صدک رشد آن کم باش...
1397/08/22
بهتر است از پزشكتان بخواهيد در صورتی كه صلاح می داند يک سونوگرافی داپلر از نظر iugr در خواست كند
با سلام در این هفته ها اوج حرکت جنین رو داریم اینکه شما ضعیف تر احساس می کنید باید بررسی بشه ،بنظرم یک سونو درخواست بشه بهتره.
1397/08/14
سلام دوست عزیز برای رویت ضربان قلب جنین باید حداقل ۱۵ روز دیگر صبر کنید بعد سونوگرافی انجام دهید فعلا زود است موفق باشید
1397/08/12
سلام دوست عزیز نگران نباشید خیر مشکلی برای جنین شما وجود ندارد ضربان قلب جنین شما نرمال است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید.
1397/08/09
سلام.مشکلاتی که ذکر کردید هیچکدام ژنتیکی نیستند که شانس تکرار مشخصی داشته باشند.هر کدام ممکن است تکرار شوند و یا نشوند و عدد مشخصی برای آن نداریم. فقط بدانیدکه این شانس کم است
1397/08/07