با سلام و عرض ادب
در موارد اسهال باید مراقب کم آبی بدن کودک باشید و شیردهی را باید زیاد کنید. در مواردی که تب همراه است و یا اسهال خونی و یا اسهال طول کشیده باید به پزشک مراجعه کنی...
با سلام و عرض ادب
وضعیت های مختلف را امتحان کنید: نشسته، خوابیده و ... . محیط اطراف مناسب باشد شلوغی و سروصدا می تواند حواس کودک را پرت کندو سینه را نگیرد. شدت خروج شیرتان را نیز ب...
با سلام و عرض ادب
دوست عزیز با توجه به اینکه خودتان ذکر کردید شیر می خورد آرام می شود پس بیدار شدن و گریه می تواند به علت گرسنگی باشد و طبیعی است.
از دادن دارو خودسرانه پرهیز کنید....
سلام
اگر وزن فرزندتون در محدوده طبیعی هست پایان 6 ماهگی اقدام به دادن غدای کمکی کنید. یک دلیل اصلی بروز نفخ و دل درد در کودک مصرف غذا قبل از 6 ماهگی هست
با سلام و عرض ادب
با توجه به گفته شما احتمالا تب ویا بیماری باعث بی اشتهایی شده است. شیردهی خودتان را ادامه دهید. برای تب و بیقراری نیاز به معاینه پزشک دارد.
با سلام و عرض ادب
ناخن هایش کوتاه باشد و دستکش بپوشید. گرمای بیش از حد محیط هم می تواند موثر باشد.
از نظر بررسی حساسیت پوستی ویا اگزما توسط پزشک معاینه شود.