دختر 17ساله،،,, وظیفه شما دانش آموزیست،،،و این احساسات کاذب هست لطفاً مراقب خودتون باشید نیاز نیست به خاطر مشکلات یک پسری رو وارد مسائل خصوصی بکنید عاقلانه رفتار کنید
شرایط خیلی خیلی سختی هست واقعا متاسفم، از روانپزشک کمک بگیرید تا حدودی دارو حال شمارو بهتر خواهد کرد گذر زمان تنها راه حل برای شماست،تا بهبود پیدا کنید و مرگ پدرتان را پذیرش کنید