سلام
علائم میتواند به خاطر مصرف ال دی باشد. اگر دخولی نبوده و قرص پیشگیری استفاده کردید پس چرا نگران هستید؟ بهتراست یک روش پیشگیری مناسب برای حود انتخاب کنید.
سلام
اول اینکه اگر قصد بارداری ندارید یک روش پیشگیری مطمئن برای خودتون انتخاب کنید و درست استفاده کنید. مصرف نامنظم ال دی میتونه قاعدگی را به هم بزند. صبر کنید اگر پریود نشدید تست...
سلام
قرص اورژانسی میتواند قاعدگی را نامنظم کند و نباید مداوم استفاده شود چون هورمون بالایی دارد (حداکثر دوبار در سال). یک روش پیشگیری مناسب برای خود انتخاب کنید.
در صورت مشکوک ب...