2794

پاسخ های مشاورین و متخصصین

سلام علائم می‌تواند به خاطر مصرف ال دی باشد. اگر دخولی نبوده و قرص پیشگیری استفاده کردید پس چرا نگران هستید؟ بهتراست یک روش پیشگیری مناسب برای حود انتخاب کنید.
سلام غربالگری فقط پرخطر یا کم خطر بودن را نشان می‌دهد مرحله بعدی در صورت پرخطر بودن تست های تشخیصی مثل آمنیوسنتز و... هست برای تشخیص قطعی.
سلام اگر پریود نشدید و تاخیر داشتید مجدد تست بدهید.
سلام سبک زندکی سالم داشته باشید، به طور منظم رابطه داشته باشید مخصوصا زمان تخمک‌گذاری. قبل از بارداری چکاپ‌ کامل بدهید.
سلام اول اینکه اگر قصد بارداری ندارید یک روش پیشگیری مطمئن برای خودتون انتخاب کنید و درست استفاده کنید. مصرف نامنظم ال دی می‌تونه قاعدگی را به هم بزند. صبر کنید اگر پریود نشدید تست...
سلام قرص اورژانسی می‌تواند قاعدگی را نامنظم کند و نباید مداوم استفاده شود چون هورمون بالایی دارد (حداکثر دوبار در سال). یک روش پیشگیری مناسب برای خود انتخاب کنید. در صورت مشکوک ب...
سلام هیچ روشی کاملا ۱۰۰ در ۱۰۰ نیست. قرص ال دی اگر منظم و درست مصرف شود قدرت پیشگیری بسیار بالایی دارد و نیاز به روش دیگری نیست.
سلام اگر تست را درست انجام داده باشید و منفی بوده که احتمال بارداری بعید هست. البته نتیجه آزمایش خون از بی بی چک دقیق‌تر است.
سلام ممکن است یک هفته نهایت ۱۰ روز بعداز مصرف قرص قاعدگی اتفاق بی افتد.