2723
وزن بچه م تو سونو 32 هفته 1798 بود که سریعا دکتر برام سونو داپلر نوشت. تو سونو داپلر وزن 2018 با 100 گرم احتمال خطا نشون. داد. مطمین شدم خونرسانی جفت مشکلی نداره و مشکل تغذیه نامناسب بوده. از طرفی دکترم معاینه کرد و گفت دهانه رحمت خیلی نرم شده استراحت مطلق کن. تا خدای نکرده زایمان زودرس نیاریامپول بتا هم 6 تا زدم. پرولوتون هم هفته ای یکی میزنم. ایزوپرین ههم روزی سه تا میخورم با این حال میترسم زایمان زودرس بیارم. چیکار کنم.؟ چی بخورم که وزنش بره بالا لیدی میل کسی استفاده کرده.؟
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

با سلام با کاهش استرس و اضطراب شرایط بهتری را برای خود و جنین تان فراهم کنید. در ضمن طبق گفته پزشک و تحت نظر وی رفتار نمایید. و با وزن گیری مناسب و خوردن هر 4 گروه اصلی مواد غذایی شرایط رشد بهتر جنین تان را مهیا نمایید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سونوگرافی داپلر

پاسخ در این روش امواج سونوگرافی با فرکانس پایینفرستاده می شوند. این امواج از پوست و بافت های بدن رد می شوند و سپس بر گشت دادهمی شوند و در این حین به امواج صوتی تبدیل می شوند که قابل شنیدن است و به همیندلیل...

سونوگرافی داپلر در 36 هفتگی

پاسخ مواردی که نوشتید، نکته خاصی را گزارش نکرده و نرمال است

انجام سونوگرافی داپلر در هفته 17بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز اگر مشکل خاصی ندارید خیر انجام سونوگرافی داپلر واجب نیست بهتر است از پزشک معالج خود در رابطه با آن سوال بفرمائید موفق باشید.

سونوگرافی کالر داپلر و مقاومت شریانی بالا

پاسخ دو هفته بعد سونوگرافی دابلر را تکرار کنید و بقیه بارداری را تحت نظر یک بریناتولوزیست باشید .