تومور در بیضه همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 767 بازدید 2 تبادل تجربه

سلام دکتر. وقت بخیر همسرم 29 سالشونه و متاسفانه در بچگی اوریون گرفتن که باعث کوچک ماندن ببضه ها شده و برای بچه دار شدن آی وی اف کردیم تعداد اسپرمشون کم بود.چند روز پیش به علت درد بیضه چپ به دکتر مراجعه کرد که پس از سونو تشخیص تومور بیضه دادن و فوری بیضه رو خارج کردن اما آزمایشات  خون چیز بدی و نشان نداد یعنی آرمایش خونشون خوب بود میگفتن یعنی در خون چیزی دیده نشده بیضه رو به پاتولوژی فرستادن 20 روز دیگه جوابش میاد اما دکتری که بیضه رو خارج کردن گفتن توده توپر خونی بوده اما هنوز از بافت بیضه خارج نشده بوده .حالا سوال من اینه که چقدر با توجه به چیزایی که گفتم ممکنه خدا نکرده توده بدخیم باشه؟؟ اصلا توده خوش خیم هم در بیضه رشد میکنه؟؟وضعیت همسرم چطور میشه؟؟چه اقداماتی دیگه ما باید انجام بدیم؟؟اگر ممکنه راهنمایی کنید.ممنون میشم..

اطلاعات تکمیلی

سن 29 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص ارولوژی

سلام
امکان خوش خیم بودن تومور نیز وجود دارد.
فعلا باید تا آماده شدن جواب پاتولوژی بیصه صبر کنید.

تجربه شما

login captcha

سلام آقای دکتر وقت بخیر.. متاسفانه تومور بدخیم بوده..پزشکشون گفتن اسکن و آزمایش مجدد انجام بدهند..دیگه چه کاری باید انجام بدهند چه توصیه ای دارید؟؟میشه کمک کنید؟

متشکرم.ممنونم

.

پرسش ها و پاسخ های مشابه

تومور مغزی و بارداری

پاسخ به بچه ضرری نخواهد رسید ولی ممکن است مشکلی برای خودتان پیش اید . توصیه میشود یک بار دیگر با پزشک خود مشورت کنید و به یک متخصص زنان جهت بررسی ذخیره تخمدانتان مراجعه کنید .

تومور پانکراس

پاسخ سلام. بستگی دارد این توده چگونه باشد. تو خالی . تو پر. کیستیک .....

تومور مغزیه نامزدم.

پاسخ سلام دوست عزیز اگر نامزد هستید و خانواده ها در جریان هستند با والدین ایشان صحبت کنید تا اسم دکتر و وضعیت جسمانی ایشان را به شما توضیح دهند تا زمانی که با پزشکشان صحبت نکردید نمیتوانید به صحت و سقم حرف...

پرولاکتین بالا و احتمال تومور

پاسخ سلام دوست عزیز باید اول ام آر آی انجام دهید تا مشخص شود به این شکل نمی توان صد درصد نظر قطعی را داد اما نگران نباشید با توجه به عدد پرولاکتین شما در آزمایش انجام شده احتمال وجود تومور در غده هیپوفیز ض...