2794

سلام خسته نباشید شرمنده که این موضوع رو بیان میکنم خدمتتون 

منو همسرم تازه ازدواج کردیم و هنگام رابطه ایشون کمی خشونت نشون میدن در حدی که مثلا منو محکم میگیرن و دوست دارن که صدای ناله از من بشنون یا دوست داره گردنمو بگیره یا گاز بگیره لپم رو من مشکلی ندارم ولی میترسم سادیسم باشه یا طبیعی هست؟

وگرنه اصلا در حدی نیست که آسیب بهم برسه

ازش که میپرسم میگه حس قدرت میکنم و خوشم میاد که بهت مسلط میشم

ممنون

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۹ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

سلام
اگر در حدی که آسیب نزنند مشکلی نیست ولی اگر رفتاری غیر عادی درخواست می شود 
قطعا بررسی نیاز دارد 
برای تشحیص ببینید در حالت غیر فشار هم امکان به ارضا رسیدنشآن هست

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید