2794

سه ماهه زایمان کردم و هنوز درد دارم و گاهی اوقات حس میکنم یه چیزی داره از واژنم میزنه بیرون برا چند لحظه اینطور میشم و بعدش خوب میشه. بیشتر موقع نشستن اتفاق میافته و گاهی اوقات موقع ایستادن. من پره اکلامپسی داشتم و سولفات به من تزریق کردند. این دردها ممکنه به خاطر تزریق سولفات باشه؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

با توجه به شرح حال شما بهتر است برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید