سه ماهه زایمان کردم و هنوز درد دارم و گاهی اوقات حس میکنم یه چیزی داره از واژنم میزنه بیرون برا چند لحظه اینطور میشم و بعدش خوب میشه. بیشتر موقع نشستن اتفاق میافته و گاهی اوقات موقع ایستادن. من پره اکلامپسی داشتم و سولفات به من تزریق کردند. این دردها ممکنه به خاطر تزریق سولفات باشه؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید