سلام و روز به خیر .من اضافه وزن بالایی دارم و در حال رژیمم . عضلات  بازو و ران و شکمم شل و آویزون هستن و حتما بدتر هم میشن. چه ورزشهایی بهم کمک میکنند؟ تی آر ایکس یا بدنسازی و یا ایروبیک؟

ممنونم از راهنماییتون

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۵ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور ورزشی

سلام وقت بخیر 
شما قطعا همراه با رژیم غذایی تان ، باید تمرینات مقاومتی انجام بدهید. تمرینات مقاومتی باعث می شوند توده عضلانی شما بیشتر بشود، بدنتان فرم بگیرد و به اصطلاح شل نشود.
تمرینات مقاومتی به تمریناتی گفته می شود که عضلات شما به یک مقاومت غلبه کند . این مقاومت می تواند وزنه ، دستگاه ، کش ، یا وزن بدن خودتان باشد . مثلا وقتی شما حرکت شنا سوئدی را انجام می دهید عضلات سینه و بازو هایتان بر وزن بدنتان غلبه می کنند و همین عضلات در پرس سینه با دمبل ، یا پرس سینه با دستگاه هم در گیر می شوند . 
بنا بر این تمرینات با وزنه ، دستگاه ، کش ، یا TRX می توانند به شما کمک کنند. قطعا ورزش ایروبیک می تواند در چربی سوزی بیشتر به شما کمک کند ولی به تنهایی نمی تواند باعث فرم گ رفتن و افزایش Tonicity (سفتی) عضلات شما بشود. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

ورزشهای مناسب برای افزایش قد کودک 3 ساله

پاسخ سلام ورزشهایی مثل ژیمناستیک (و تا حد کمتری باله) میتونه صفحات استخوانی کودک رو هر چه سریعتر ببنده و بنابراین قد کودک رو کوتاه کنه. ورزشهایی مثل بسکتبال، والیبال و شنا به افزایش قد کمک زیادی میکنن با...

سلام من برای جلوگیری از بارداری از آی یو دی استفاده کردم آیا ورزشهایی مث ل دراز نشست. و حلقه هولاهوپ

پاسخ با سلام برای اطمینان از جایگاه مناسب آیی یو دی حتما به طور مرتب توسط پزشک یا ماما معاینه شوید.

قدم 155 و وزنم 78 میخواهم برای بارداری دوم اقدام کنم برای لاغری چه ورزشها و رژیم رو پیشنهاد میکنید

پاسخ با سلام بهتر است قبل از اینکه وارد دوره بارداری شوید حدود ٢٠ کیلو از وزنتان راکم کنید. بهترین رژیم برای شما کاهش دریافت غذایی براساس هرم غذایی است. در رابطه با ورزش بهتر است ورزشهای هوازی انجام دهید ب...