شوهرم با یک خانوم مطلقه در ارتباطه و با هم رابطه جنسی دارن و خانومه ول کن شوهرم نیست و میگه زنتو طلاق بده شوهرمم سخت وابستش شده زندگیم داره از هم میپاشه آیا من میتونم دادگاه از اون خانوم شکایت کنم با شماره تلفنش که به دادگاه بدم و پرینت پیامهاش و دادگاه در بیاره آیا راهی هست من بتونم از اون خانوم شکایت کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام 

1. مطابق فک کنم بند دوازده از شرایط سند ازدواج هر نوع ازدواج همسر باید با اجازه همسر اول باشد و در غیر این صورت زن اول علاوه بر این که می تواند همه حقوق قانونی خود را مطالبه کند وکالت در طلاق پیدا می کند.

2. در صورتی که بدون مجوز قانونی (صیقه نامه موقت) با یکدیگر در ارتباط باشند می توانید شکایت رابطه نامشروع مطرح نمایید و به پرینت پیامها استناد کنید که نهایتا در صورت اثبات موضوع طرفین محکوم به تا 99 ضربه شلاق محکوم می شوند.

توصیه عمومی: همیشه اقدام قضایی و قانونی را بعنوان آخرین راه در نظر بگیرید و قبل از هر اقدامی سعی کنید با مصالحه و سازش و داوری توسط افراد خبره و حقوقدان مشکلات خود را حل نمایید.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

ازدواج با فردی که بیماری دارد

پاسخ سلام دوست خوبم عزیزم اگر ایشون بیماری دارد باید نام بیماری وعلت آن به طور دقیق مشخص شود.. .بیماری جسمی است یا روانی؟ آیا درمان می شود یا خیر؟ علائم بیماری ممکن شدت پیدا کند یا خیر؟ شما می توانید ب...

ازدواج با فردی که عصبی است

پاسخ سلام دوست عزیزبرای بررسی اینکه فردی برای ازدواج گزینه خوبیه یا نه بررسی های همه جانبه لازمه که قطعا به صورت مجازی میسر نیست عزیزم. اما این که ریشه این عصبانیت ها چیه؟ در چه موقعیت هایی پیش میاد؟ واکنش...

دوست داشتن فردی که معتاد است

پاسخ سلاموقت بخيرروی چه دلايلی از ديگران شنيديد كه معتاده؟برچسب زدن به ديگران اگر بدون دلايل محكم و حقيقي نباشه كار صحيح و پسنديده ای نيست.چه رفتار ها و علايمی از ايشون ديديد كه ثابت شده اعتياد داره يا نه؟...

تکرر ادرار درفردی که باردار نیست

پاسخ سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما آزمایش ادرار درخواست شده وعلت مشکل شما بررسی شود موفق باشید.