علاقه کودک به موبایل

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 89 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام و خدا قوت یک کودک دو ساله دارم که به گوشی تا حدودی علاقه داره به نظر شما درست هست که یه گوشی بهش بدم که داخلش آهنگ و شعر کودکانه و چند تا بازی باشه ؟ چند دقیقه یا چند ساعت بدم دستش؟ اول که نگرانم عادت کنه دوم برای چشمهایش نگرانم سوم اصلا دلم نمیخواد از الان گوشی بدم دست بچم اما بازم گفتم بپرسم ازشما چه کاری درسته؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۹ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور روانشناسی کودک و نوجوان

سلام.
ممنون.
اگر کودک گرایش نداره، اصلا" متمایلش نفرمایید و در عوض تا جایی که میتونید زمانهای دونفره یا سه نفره فراهم کنید برایِ بازی و با هم بودن. حتی موبایلِ نوعِ اسباب بازیی هم تهیه نفرمایید چون اصلا" چیزِ خوبی نیست؛ پس چه بهتره که عادت نکنه.

تجربه شما

login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

استفاده از موبایل در بارداری

پاسخ سلامهر چه در بارداری مخصوصا در سه ماه اول از امواج و موبایل...دوری کنید بهتر است. مصرف زیاد سبزیجات و میوه جات تازه را فراموش نکنید. روز خوش

بازی کودک 19 ماهه با موبایل

پاسخ سلام بازی زبان کودک است و معیاری برای پیش بینی آینده اش. کودک شیرخوار نیاز جدی به بازیهای فیزیکی با المانهای حسی، حرکتی و عاطفی و کلامی دارد. موبایل تا چه حد اینها را تامین میکند؟

استفاده از موبايل در بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز از نظر علمی تاثیر آن روی سلامت جنین صد در صد مشخص نشده است اما بهتر است در دوران بارداری کمتر از موبایل استفاده کنید موفق باشید.

بارداری واستفاده از موبایل

پاسخ سلام هنوز آسیب جدی امواج موبایل به جنین بطور قطع ثابت نشده ولی پزشکان ومحققان معتقدند کمترین میزان استفاده از موبایل در دوران بارداری باید صورت بگیره همچنین در طول شب مودم اینترنت خاموش ‌موبایل ها از ...