با سلام
آنچه گفتيد نشانه های كليدی است كه بايد به آن توجه كرد.
گاهی اوقات افكاری كه انسان به آن معتقد است، ناشی از باورهای غلط درونی شده است و اينكه ما به چه چيزی باور داريم، نمی تواند معيار و ملاک درستی آن باشد
بهتر است با همديگر صحبت كنيد و علت اين ديدگاه را از ايشان بپرسيد زيرا كار كردن و درس خواندن حق طبيعی است و معياری بر درستی يا نادرستی افراد نيست .بهتر است از يک مشاور كمک بگيريد
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید