سلام خدمت مشاورین عزیز نی نی سایت.

برای اینکه اطلاعات عمومی و میزان دانشم بالا بره و بهتر بتونم صحبت کنم چه کتاب هایی بخونم؟ سپاس

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید.

1.اولین گام، مطالعه کردن

مطالعه کردن اولین و بهترین راه برای بهبود اطلاعات عمومی افراد است. اگر به طور دائم مطالعه کنید دانش خود را می توانید گسترش دهید.هیچ قاعده ی سفت و سختی برای انتخاب منابع دریافت اطلاعات وجود ندارد. هر کتاب، مجله، روزنامه و یا هر چیز دیگری که قابل خواندن باشد می تواند به نحوی باعث افزایش اطلاعات شما شود. بخشی از آن می تواند به مرور زمان فراموش شود، اما اگر با علاقه مطالعه کنید اطلاعات زیادی را می توانید برای استفاده های بعدی در حافظه خود نگهداری کنید. به هرحال، اگر قصد این را دارید که اطلاعات خود را افزایش دهید می توانید با عادت کردن به مطالعه به این هدف دست یابید. شما لازم نیست در خواندن و مطالعه حریص باشید و زیاده روی کنید اما سعی کنید که حداقل عادت به مطالعه را داشته باشید.
2.نوشتن راهی برای بخاطر سپردن اطلاعات

خواندن به ما کمک میکند که اطلاعت را جمع آوری و درک کنیم و نوشتن هم کمک می کند که آنها را در حافظه خود ذخیره کنیم. این یک منطق بسیار ساده است ما هر آنچه که در روزهای مدرسه می آموزیم را می توانیم با نوشتن مکرر به خاطر بسپاریم و با این کار توانایی حفظ اطلاعات و بخاطر سپاری آنها در سلولهای مغزی خود را تقویت کنیم. نوشتن و حفظ اطلاعات به ما کمک می کند که در صورت لزوم بتوانیم آنها را بازیابی کنیم.

3. استفاده از دانش دیگران

دایره بزرگی از دوستان، آشنایان و افراد حرفه ای تشکیل دهید تا گفتگو های بیشتر و آموزنده ای داشته باشید و با این کار ظرفیت ذهنی خود را برای حفظ اطلاعات بیشتر بالا ببرید. انتخاب این روش ساده و اتفاقی، یکی از بهترین راههای ارتقاء سطح اطلاعات عمومی است. دلیل چنین بازدهی خوبی این است که مکالمات و گفتگوهای غیر رسمی نسبت به هر روشی دیگر بهتر می تواند باعث به خاطر سپردن اطلاعات شود.
4. شرکت در سمینارها و همایش ها

افرادی که اغلب در این کارگاهها و سمینارها شرکت می کنند می توانند اطلاعات و تجربیات بسیار مفیدی را بدست آورده و یا با متخصصان، افراد باتجربه و کسانی که تشنه دانش هستند به اشتراک بگذراند. چنین مکان هایی یک منبع بزرگ اطلاعاتی است که با تخصص و اطلاعات شما مرتبط بوده و کسب دانش فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت.
5. رسانه ها

رسانه، شامل روزنامه ها، تلویزیون و هر آنچه که باعث سرگرمی و ارائه ی اطلاعات به شما شود و علایق و ضرورت های شما را ارائه کند می شود. دریافت و به خاطر سپردن هر آنچه که شما لازم دارید در گرو انتخابی است که انجام می دهید. هنگامی که این چنین رفتار کنید مطمئنا به نتایج سودمندی خواهید رسید.
6. فضای مجازی و اینترنت

موتورهای جستجو، منابع عظیم اطلاعاتی، آزمونهای آنلاین، سوالات متداول و هر آنچه که بخواهید را می توانید در هر لحظه در وب سایت ها و فضای مجازی بیابید. در واقع اگر به ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه یا تلفن های هوشمند و همچنین اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید، حتی لازم نیست که برای بدست آوردن اطلاعات از جای خود بلند شوید. به این ترتیب می توانید یک گام اطلاعات خود را بالاتر برده و هر وقت که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

تشخیص اینکه چه راهی برای ارتقاء سطح اطلاعات عمومی شما مناسب تر است بر عهده خودتان است، با این حال روش های ذکر شده ساده ترین راههای ممکن برای کسب دانش است.

کتاب عزت نفس در ده گام خانم نوری از نشر دانژه را حتما مطالعه بفرمایید.
موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

انتخاب بهترین متخصص زنان در زمینه زایمان طبیعی در دزفول

پاسخ سلام دوست گرامی : بخش کلینیک نی نی سایت برای طرح پرسش وپاسخ بین کاربران وکارشناسان میباشد. لطفا سوال خود را دربخش تبادل نظر وبا کاربران محترم مطرح بفرمایید.سپاس

ضعف عمومی بدن

پاسخ سلام ، با توجه به علایمتون ، ی ازمایش خون وادراربدهید . علایمتان به نظر اضطرابی است .

راهکارهای افزایش روابط عمومی و معاشرت

پاسخ سلام دوست خوبمخیلی خوبه که اطلاعات خوبی نسبت به خودتون دارید ومیدونید مشکلی در مورد اعتماد به نفس ویا خجالتی بودن ندارید اما احتمالا مسئله ای وجود دارد که شما با خانواده خودتان این مشکل رو ندارید... ...

دخالت مادر در زمینه بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید. توجه داشته باشید که در مورد بارداری این شما و همسرتان هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی شرایط مناسب تری دارید برای بچه دار شدن که باید قبل ا...