سلام.نوزاد هفت ماهه من شیر خشک مصرف میکند.و موهای خیلی خیلی کم پشتی دارد و بعضی از جاهای سرش بعد از ریزش موهای بدو تولدش هنوز در نیامده و کچل است.چکار کنم؟
پاسخ مشاور

مشاور دیابت بارداری و کودکان

با سلام، ضمن تشکر از طرح این پرسش، در پاسخ باید گفت هدف و وظیفه اصلی انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک، اطلاع رسانی و آموزش در زمینه پیشگیری و کنترل دیابت به تمام افراد جامعه می باشد. توصیه می شود در مورد این سئوال با پزشک متخصص خود مشورت کنید. برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و آگاهی از تاریخ و زمان کلاس های انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه از 9 الی 13 با شماره 82433-021 داخلی 1 تماس بگیرید. در ضمن شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انجمن به آدرس https://telegram.me/gabric (@gabric) به صورت روزانه اطلاعات مربوط به اصول سبک زندگی سالم برای پیشگیری از دیابت و کنترل قند خون را دریافت نمایید. شما همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت انجمن به آدرس www.gabric.ir از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به کنترل دیابت و نیز فعالیت های انجمن، مطلع شوید. ما در گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی و نا امیدی، دچار عوارض تلخ دیابت نشود.

تجربه شما

login captcha

پیش یه متخصص پوست و مو خوب ببرش سرش رو با روغن نارگیل و روغن زیتون ماساژ بده ...انشاالله خوب میشه سریع. منم دخترم موهای کم پشتی داشت با گذشت زمان خوب شد به لطف خدا.

پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام.نوزاد هشت ماهه من مدام به صورتش چنگ میزند و به دلیل خارش از بدو تولد و حساسیت به شیر خشک مدام

پاسخ سلام شير خشك هيپو الرژن استفاده كنيد ارتباط شدت چنگ زدن با انواع غذاهها را پيدا كنيد رانيتيدين به علت خاصيت انتي هيستاميني بهش بدهيد

سلام.نوزاد هفت ماهه من شیر خشک مصرف میکند.و موهای خیلی خیلی کم پشتی دارد و بعضی از جاهای سرش بعد از

پاسخ شربت روی و مولتی ویتامین بدهید..برای مشاوره بیشتر با شماره 26700153 تماس بگیرید

سلام.نوزاد 1 ماهه در کل 24 ساعت 4 ساعت میخوابد.این 4 ساعت هم به صورت تیکه تیکه میباشد.مثلا 30 دیقه-1

پاسخ سلام در این سن شیرخوار تا 20 ساعت در روز میتواند بخوابد باید علت ان بررسی شود مثلا ممکن است ریفلاکس داشته باشد صورت نیاز به مشاوره بیشتر با شماره 9099071816 از ساعت 18 تا 19 تماس بگیرید.

سلام.نوزادی داریم که الان 5 ماهه است.و موقع تولد به دلیل خونریزی شدید مادر 6/5 بدنیا آمد .تمام نتایج

پاسخ ًمن عرض سلام در خصوص لازم است از مشاوره متخصص اطفال استفاده نمایید.