کتک زدن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 381 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام انشاءالله که خوبین. من ۳۰ سالمه و نزدیک ۳ ساله که ازدواج کردم و تو این مدت ۴ الی ۵ بار از همسرم کتک خوردم. بار آخر خونریزی از بینی داشتم و سردرد چیکارکنم به نظرتون؟ بعد کتک زدن عذرخواهی میکنه و میگه دست خودش نیست چیکار کنم یادم بره لطفا کمکم کنید؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت زن شغل مراقب سلامت وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام امیدوارم که خوب باشید. توجه داشته باشید آیا این که همسر شما دست خودش نیست وقتی شما را کتک میزند می‌تواند باعث شود که شما آسیب نبینید؟ دفعه آخر آسیب جدی داشتید. امکان این هست که در یکی از این زد و خوردها اتفاق خیلی بدی برای شما بیافتد یا دچار نقص عضو شوید و یا احیاناً جانتان در خطر قرار گیرد خب می خواهید چه کار کنید ؟تصمیم گیری با شماست هیچ کس دیگر نمی تواند جای شما تصمیم بگیرد ولی چیزی که باید به شما بگویم این است که هیچ انسانی در بزرگسالی به طرز ناگهانی تغییر نمی کند تجربه شما بهترین راهنما برای شماست اتفاقی که تا به امروز برای شما افتاده است از این به بعد نیز خواهد افتاد بارها و بارها . زمانی چشمانتان را باز می‌کنید می‌بینید سال‌های طولانی از عمرتان گذشته آن روز دوست دارید در چه موقعیتی باشید ؟تصمیمی که امروز میگیرید آن روز شما را می سازد هیچ چوب جادویی وجود ندارد و هیچ معجزه اتفاق نمی‌افتد.

تجربه شما

login captcha

سلام.ممنون از جوابتون ولی عذرمیخوام منظورتون تنها راهم جدایی هستش؟

@آهو۶۶

سلام مجدد .ببینید هیچکس نمی تواند به شما بگوید چیکار کنید .شما خودتان باید تصمیم بگیرید .اصولاً اگر قرار باشد در زندگی فقط یک راه وجود داشته باشد که دیگر نیازی به انتخاب و تصمیم گیری ما نیست .چون فقط همان یک راه وجود دارد .شما می توانید انتخابهای مختلفی داشته باشید .سعی نکنید از دیگری بپرسید چیکار کنم چون نهایتا هر کاری که بکنید مسئوولیتش را مجبورید بر عهده بگیرید. به تجربیات خودتان مراجعه کنید و با علم به اینکه هیچ آدمی را نمی توان تغییر داد ، انتخاب کنید که بهترین راه برای شما چیست ؟یک نفر می گوید من جدا می شوم و برای خودم یک زندگی جدید می سازم .فرد دیگری می گوید من زندگی می کنم و با همین شرایط می سازم .فرد دیگری می گوید اول کار پیدا می کنم بعد جدا می شوند و همین طور الی آخر... . پس اینکه چه کاری انجام بدهید را هیچ روانشناسی نمی تواند به شما بگوید .روانشناس می تواند بگوید که اگر بدنبال این هستید که رفتار همسرتان را تغییر  دهید ،لازم است بدانید  احتمال آن بسیار ضعیف است . و اگر فکر می کنید این امکان وجود دارد که همه اتفاق‌هایی که تا دیروز افتاده یکدفعه ای و به صورت معجزه وار تغییر کند این هم احتمالش بسیار بسیار ضعیف است .