من 22 سالمه حدود دو ماهه که با نامزدم به هم زدم ایشون 29 سالشون بود تک پسر بودن شغلشون خوب بود،خونه و ماشینم از خودشون داشتن. ولی اخلاقشون خیلی تند بود همش میخواستن حرف حرف خودشون باشه، ابدا به احساسات من توجه نمیکرد و اصلا حرفامو نمیفهمید. روزی چندین نخ سیگار میکشید و ماهی چند بار نوشیدنی غیر مجاز میخورد منو مجبور کرده بود که چادر بپوشم دوستاشم همه یا اهل نوشیدنی بودن یا معتاد. اصلا ثبات اخلاقی رفتاری نداشت اما اخلاقای خوبی هم داشت مثلا اهل سورپرایز کردن بود وقتایی که بیرون میرفتیم عین پروانه دورم میچرخید هر چی میخواستم واسم فراهم میکرد خیلی هم اجتماعی و کاری بود و خیلی به فکر آینده بود. اما با یک شوخی ساده از کوره در میرفت و میرفت تو قیافه اما شوخی های تحقیرآمیز خودشو به حساب نمی آورد. حالا میبینم تقریبا این اخلاقا تو اکثر مردا هست و باعث شده فکر کنم شاید اشتباه کردم با عجله جدا شدم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

با سلام و احترام . دوست عزیزم شما به ویژگی هایی در نامزدتان اشاره کردید که بسیار مهم هستند و حضور این ویژگی ها  ادامه یک تعامل مثبت و پایدار را با خطرات جدی ای رو به رو میکند. در یک تعامل موفق توجه به خواسته ها و احساسات دو طرف و برطرف کردن آن و داشتن سازگاری و بلوغ هیجانی و عقلی و پذیرش  دو طرفه از مولفه های مهمی هستند که هیچ کدام از این ویژگی ها در نامزد شما وجود نداشته است پس شک نکنید که ادامه این رابطه با همین کیفیت که از آن صحبت کردید بسیار بسیار پر ریسک و محکوم به شکست است. شما کار درستی کردید. اما برای اینکه اثار این جدایی را در ذهن خود به حداقل برسانید و بتوانید با اطمینان خاطر و آگاهی بیشتر دست به انتخاب های درست تری  در آینده بزنید میتوانید از یک مشاوره حضوری کمک بگیرید. خوب باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

پشیمانی از ازدواج

پاسخ سلام دوست خوبم حتما باید به متخصص مراجعه کنید و در مورد ادامه زندگی مشترکتون تصمیم گیری کنید

پشیمانی بعد از دعوا در حضور مادرشوهر

پاسخ دوست عزيز سلامبحث و مشاجره بين همه ى زوج ها پيش مياد و كاملا طبيعيه هنر ما مديريت كردن اين موارد هستش.شما در مرزبنديهاى زندگيتون اين موارد رو مشخص ميكنيد مثل موردى كه خودتون اشاره كردين كه قرار گذاشتي...