2723

سند زدن بنام همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 70 بازدید

سلام مشاور محترم

قراره به من یک ارثی برسه. شوهرم میگه من مغازه ای که داریم میفروشم یه خونه میخریم بعد خرابش میکنیم چند طبقه میسازیم میفروشیم . این کار توش سود خوبی هست. ولی به شرط اینکه من و تو باهم پولمون رو یه کاسه کنیم. من میتونم با یکی دیگه شریک بشم اما میخوام با تو باشم.

میگه طلاهامونو بفروشیم برای خرید خونه. گفتم پس به میزان همون یا درحد یه دونگ یا دو دنگ خونه بنامم کن میگه نه. میگه اون وقت موقعی که بخوایم خرابش کنیم بسازیم دنگ و فنگ زیاد داره!

میخوام بدونم راست میگه؟ یا منو ساده گیر آورده قصدش گرفتن پول من و به اسم خودش زدن خونه هست. در ضمن میگه حالا پولو بده کار بکنیم بعدا از خونه های ساخته شده یه دونش رو به اسمت میکنیم.

در حالی که اصلا مشخص نیست حالا خونه هم بخریم واقعا بتونیم این کارها رو بکنیم یا نه؟ اگر جلوش وایسم دعوا میشه و من حوصله دعوا ندارم. اگر چیزی نگم زندگیم میشه مثل خیلی از زنهایی که شوهرشون پولشون رو گرفت یه آبم روش خورد و هیچ. موندم چیکار کنم. در ضمن شوهر من هنوز سربازی نرفته. قصد داشته معافیت بگیره خانوادش کارشکنی کردند نتونسته.

کلا موقع خواستگاری منو امیدوار کرد که میتونم معافیتم رو بگیرم ولی نشد. خلاصه اون موقعه توجهی نکردم . ولی ماشین خریدیم که بنام خودش خریده. چطور نمیدونم. سوال دیگرم این بود که چطور به کسی که برگه تمام شدن سربازی یا معافیتشو ندارند سند ماشین دادند؟ و آیا سند خونه و ملک هم میدن؟


اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب

1. اینکه شما تمام دارائی خود را به همسرتان بدهید بدون هیچ گونه پشتوانه یا ضمانتی را من توصیه نمی کنم چرا که اگر با احتمال یک درصد خدای ناکرده مشکلی بین شما پیش بیاید در مطالبه این مبلغ راهی بسیار سخت و هزینه بردار در پیش دارید حتی سخت تر از مهریه. پیشنهاد من این است که در صورتی که قصد چنین کاری دارید شخص ثالثی در ازای مبلغی که شما به همسرتان می دهید مالی را در رهن شما قرار دهد مثلا خانه ای که ارزش آن بیشتر از مبلغ پرداختی شما باشد و حتما این کار از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.

2. این که آیا نقل و انتقال ها مشکل داره یا خیر این موضوع با یک وکالت کاری قابل حل هست و هر موقع قصد نقل و انتقال باشه شما به هر خریداری یک وکالت می دهید تا خود اون شخص اقدامات لازم را در خصوص موضوع به انجام برساند.

3. از سال 91 قانون اجازه نقل و انتقالات رسمی را بدون داشتن کارت پایان خدمت مجاز کرده و از این نظر مشکلی نیست.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

تنظیم قرارداد برای بنام زدن ملک

پاسخ با سلام قبل از هرچیز باید قرارداد خرید دو دانگ مذکور ترجیحا به صورت محضری تنظیم و زمان تحویل را در قولنامه پس از اتمام اقساط وام ذکر کنید یا حداقل همین قولنامه در مشاور املاک یا توسط یک وکیل یا ...

سلام و عرض ادب.به‌مشاورتون شدبدا نیازمندم.من سال۸۹یکبار حاملگی خارج رحم داشتم.بنامم بالابود با لاپرا

پاسخ سلام شما مجدد آزمایش بتا رو تکرار کن ویک سونوی واژینال هم انجام بده

ترشحات چسبناک در بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز با توجه به اینکه ترشحات واژن شما بدون بو وسفید رنگ است و سوزش وخارش ندارید عفونت زنان نداشته و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید.

سلام لطفا کمکم کنید ۶پریدشدم و۱۰تمام شد وبی بی چک گذاشتم مثبت شد آزمایش بتادادم بنام صفربود دوروزپشت

پاسخ سلام عزیزم شما خیلی زود بیبی چک انجام دادید باید صبر کنید اگر پریود نشدید تست بیبی چک بدهید