وسوسه عشق قدیمی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 218 بازدید

سلام من سه ساله که با عشق ازدواج کردم

اما تازگی ها کسی رو که قبلا همینجوری بدون اینکه بهش بگم و باهاش رابطه برقرار کنم رو دوست داشتم هی یادم میاد و دلم میخواد حتی یه بارم که شده باهاش چند دقیقه صحبت کنم. هم محله ایمونم هست و هر چند وقت یه بار میبینمش.

من چکار کنم همش عذاب وجدان دارم که دارم به شوهرم خیانت میکنم. آخه همسرم خیلی منو دوست داره منم عاشقشم.

اون پسره هم نمیدونم اصلا دوستم داشته یانه ولی هر بار که میبینمش خیره خیره بهم نگاه میکنه. منم کلا دست و پام بی حس میشه

همه ش این حس که باهاش صحبت کنم منو وسوسه میکنه.

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید.
دوست عزیز شما در مورد کسی صحبت می کنید و به آن فکر می کند که حتی کوچکترین حس و ارتباطی نبوده و این حس که می خواهید با او صحبت کنید یک حس مخرب است و اگر بخواهید این حس را درون خود قوی کنید باعث می شود که ناخودآگاه در مسیری قرار بگیرید که خدای نکرده زندگی عاشقانه خود را تخریب کنید .
وقتی شما با این صراحت می گویید که همسرتان را عاشقانه دوست دارید و او هم شما را دوست دارد دیگر جایی برای نفر سومی باقی نمی ماند که حتی بخواهید به آن فکر کنید چه برسد که بخواهید با او صحبت کنید .
اگر شوهر شما چنین فکری در مورد زن دیگر داشته باشد شما چه حسی پیدا می کنید . همان حس را الان در مورد خودتان داشته باشید .
سعی کنید زمانی که این فکر و وسوسه به ذهنتان خطور می کند سریع مکانی که در آن هستید را ترک کنید و خود را مشغول کاری که دوست دارید انجام دهید . همیشه سعی کنید بهترین های زندگی خود را برای خودتتان پر رنگ کنید و سعی کنید این خوبیها را بیشتر کنید نه اینکه با این حس پوچ زندگی خود را خراب کنید .
موفق باشید .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مشکل داشتن با دوست قدیمی

پاسخ سلام اصلا نگران نباشید. خداوند به اندازه‌ی توان انسان‌ها تکلیف می‌خواهد نه بیشتر. وقتی نمی‌توانید، ناراحتیِ ایشان بی‌مورد است. به فکر بجا آوردنِ حق همسر و فرزندتان باشید و به خودتان فشار و استرس وارد...

فراموش نکردن عشق قدیمی

پاسخ سلام همراه عزيز ✋🏻ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد عشق حالت هيجانی نيرومندی است و اگر كامياب نشود و معشوق به دست نيايد يكی از غم انگيزترين تجربه های زندگی خواهد شد . دوست عزيز شما را درک ميكنم شرايط...

سرکلاژ قدیمی

پاسخ با سلام اكر باز نكرديد قبلا نيازي به تجديد نيست ولي درهر حال تحت نظر متخصص پره ناتولوژي باشيد

درمان جای بخیه قدیمی

پاسخ سلام معمولاً اگر بالای چند سال از جای زخم گذشته تنها راه حل لیزر درمانی هست