سلام روز سوم تاخیر پریود بی بی مارک مدیکور زدم هاله داشت روز پنجم پریود بی بی زدم دوباره همین مارک منفی شد الان میخاستم بدونم لازمه تکرارش کنم چند روز دیگه یا منفیه دیگه؟یابرم ازمایش خون بدم ؟ممکنه مثبت باشه ؟و اینکه ترشح پنیری (عفونت )دارم ممکنه تاخیر پریود بابت این باشه
البته پریود هام کلا منظم نیست 🙃
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید