2794

سلام روز سوم تاخیر پریود بی بی مارک مدیکور زدم‌ هاله داشت روز پنجم پریود بی بی زدم دوباره همین مارک منفی شد الان میخاستم بدونم لازمه تکرارش کنم چند روز دیگه یا منفیه دیگه؟یابرم ازمایش خون بدم ؟ممکنه مثبت باشه ؟و اینکه ترشح پنیری  (عفونت )دارم ممکنه تاخیر پریود بابت این باشه

البته پریود هام کلا منظم نیست 🙃

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید