2794

بارداری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 6 بازدید

سلام من هفنه پیش رابطه بدون دخول داشتم بعد سه روز بعدش ال دی خوردم ۸تا و نوع بکارتم حلقویه و سوراخ داشت و حس میکنم آب منی رفته تو واژنم 

۱۵ ۱۶ روز دیگه باید پریود بشم الان کمردرد شدید دارم نوک سینمو زیر سینم درد می‌کنه باسنم و اطراف واژنم و درد می‌کنه و خیلی خسته و بی حوصلم اینا می‌تونه علائم بارداری باشه ؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۹ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور
سلام
علائم می‌تواند به خاطر مصرف ال دی باشد. اگر دخولی نبوده و قرص پیشگیری استفاده کردید پس چرا نگران هستید؟ بهتراست یک روش پیشگیری مناسب برای حود انتخاب کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید