سلام وقت بخیر
5 ماهه که از دومین زایمان سزارینم میگذره، میخوام آی یو دی بذارم. خونریزی قاعدگی شدید دارم و 7 روز طول میکشه تموم بشه. بهترین آی یو دی چه نوع (مسی و هورمونی،طلا)و چه مارکی هستش؟ از کجا میتونم تهیه کنم که مطمئن باشه؟
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید