از اولین بار که پریود میشدم تا همین لحظه نامنظم بودن پریودم هر وقت ک پیش دکتر میرفتم دکتر برام فقط قرص مینوشت میگفتن تنبلی خلاصه منم اینسری رفتم دکتر. برام سونو واژینال نوشت داخل سونو ی کیست ۱۰سانتی دید بعد نوشته کیست اندومتریوما یا کیست هموراژیک بعد دکتر برام تومور مارکر نوشته
از روزی ک فهمیدم این آزمایش های سرطان هست همش گریه سرگیجه و حالت تهوع دارم
آیا خطر ناکا کیست چقدر احتمال داره سرطان باشه؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید