من ۸ روز آی یو آی انجام دادم احساس خستگی دارم یبوست نفخ سینه سمت راست حساس شده دست میزنم درد داره از روز ۷ گرفتگی زیر دل دارم نمیدونم چی در انتظارمه مثبت یا منفی 🥺
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید