2794

سلام برای سونو شکم و لگن رفتم، چند لیوان آب خوردم و حدود بیست دقیقه پیاده روی داشتم صبر کردم در حدی که نیاز به سرویس رفتن باشه اما نه خیلی فوری، رفتم سونو رو انجام دادم و گفتن همه چیز اوکی هست و سالمی.


الان میگم نکنه مثانه به قدر کافی در نبوده و جواب سونو اشتباه بوده باشه چون هنوز شدید نشده بود احساس پر بودنش

به نظرتون لازمه سونو رو تکرار کنم یا اگه در نبود مثانه و واضح نبود خودشون میگفتن؟

خواهش میکنم جواب بدید،دلم شور میزنه

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۵ جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل مجرد
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید