سلام
من و شوهرم هر دو حدود ۴۰ سالمونه
شوهرم کلن بچه آخر خونوادشونه و خیلی لوس و قهرو بار اومده و الانم سر هر چیزی با منم قهر میکنه میده تو اتاقش و نهارو شامشو بعد از خوابیدن من میره میخوره
اوایل بهتر بود و دوره قهرش کوتاهتر
الان حدود چند ماهه قهراش شدیدتر و طولانی شده
عکس ااعمل درست من در مواقع قهر اون چطور باشه بهتره؟؟؟
اینم بگم بهشم گفتم ک از قهر کردنت ناراحتم ولی دفعه بعدی دقیقن دوباره همون کارو تکرار میکنه
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید