سلام خدمت شما، متاسفم بخاطر چالشی که دارین پشت سر میگذارین.
اگه سنشون نزدیک به سن خودتونه و مثلا 20-30 سال بزرگتر نیستن یه چیزی داره میلشون رو میاره پایین. باید ببینین اون عامل چیه. آیا استرس سر کاره؟ چک برگشتی؟ مشکل با خاناوده خودش؟ خانواده شما؟ یا مسئله مربوط به خود شماست و رابطه عاطفی و دعواها و ...؟ سعی کنین باهاش ترتیب یه جلسه گفتوگوی عمیق رو بدین و بگین بابت این قضیه حس خوبی ندارین که رابطهتون کم شده. سعی کنین خودتون رو آسیبپذیر کنین تا اون هم احساس راحتی بیشتری با شما بکنه. اگه میگین قبلا سکستون خوب بوده یعنی از نظر تایپ جنسی مشکل خاصی وجود نداشته و این خبر خیلی خوبیه. گفتوگو رو انجام بدین و سعی کنین با کمک هم کشف کنین که چه چیزی باعث پایین اومدن میل همسرتون شده. اگه به نتیجه نرسیدین از طریق سایت رواندرمان برای گرفتن نوبت از یه سکستراپیست خوب اقدام کنین.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید