2723

افزایش احتمال بارداری با طب سوزنی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 175 بازدید
آیا طب سوزنی می تواند شانس باردار شدن را بیشتر کند؟
پاسخ مشاور

تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روشمی تواند میزان موفقیت IVF را در خانمی که از آن استفاده می کند بیشتر کند. اما هنوز مشخص نیستکه آیا در حالت عادی هم می تواند شانس حاملگی را افزایش دهد یا خیر. هر چند، چندمطالعه کوچک درستی این فرضیه را تائید کرده است.مکانیسم عملکرد طب سوزنی در اینمورد کاملا شناخته شده نیست، اما گفته می شود که با افزایش گردش خون رحم و شل کردنبافت عضلانی، شرایط بهتری برای لانه گزینی جنین در رحم فراهم می کند.

 طبسوزنی میزان باروری در مردان را هم افزایش می دهد و احتملا این کار را با افزایشتعداد اسپرم انجام می دهد و بنابراین در زوج هایی که مشکل ناباروری دارند می تواندکمک کننده باشد. با این حال هنوز نیاز به بررسی های بیشتر وجود دارد. نکته دیگراین که تا اثبات مفید بودن یا نبودن این روش می توان از آن بهره برد چون به هر حالیک روش بی خطر است و حتی اگر صرفا اثر روانی داشته باشد، وقتی می تواند شانسحاملگی را بیشتر کند، ارزش امتحان کردن را دارد. فراموش نکنید که طب سوزنی بایدتوسط افراد کار آزموده و ماهر که اغلب آنها پزشک هستند انجام شود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

رابطه طب سوزنی با سردرد

پاسخ کاربر گرامی سلام. تیم تخصصی نی نی سایت در حال تکمیل است؛ اما درحال حاضر متخصص مرتبط با سوال شما در لیست تیم نی نی سایت وجود ندارد. از صبوری و حمایت شما سپاس گزاریم.

علت سوزن سوزن شدن کمر

پاسخ با سلامدر ابتدا بايد مشخص شود ، آيا سوزش كمر شما سابقه دار بوده و اينكه اين حالت بعد از فعاليت شديد( مثل ورزش سنگين بدون آمادگی يا كار منزل) ، يا حركت ناگهانی شديد ( مثلا بلند كردن جسم سنگين به شكل نا...