2794

مسائل جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1582 بازدید

سلام وقت بخیر 

من ۴ ماهی هست نامزد کردم و من فوت فتیش هستم 

ولی نه از نوعی نه ازون نوعی که بد جا افتاده

راستش من به نامزدم میخواستم بگم اینو که وقتی رفتیم سر خونه زندگیمون اگه مایله انجام بدیم 

ولی من خب یه ترسی دارم اینکه خوشش نیاد و اذیت بشه یا حتی برای اینکه به من جواب نه نگه ناخواسته انجامش بده چون همچین اخلاقی داره

من نمی‌دونم این مورد تو خانم ها چجوری هستش برای همین نمی‌دونم بهش بگم یانه 


اطلاعات تکمیلی

جنسیت مرد وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور زناشویی

سلام و وقت‌بخیر اینکه نگران احساس نامزدتون هستین کاملاً قابل درکه. فوت‌فتیش اگر در حد معمول باشه و با دخول جنسی تداخل نکنه و خانم هم در رابطه ارضا بشه به‌خودی‌خود مشکل یا اختلال محسوب نمی‌شه، مهم اینه که با رضایت دو طرف انجام بشه. بهترین کار اینه که این موضوع رو خیلی ساده و بدون بارِ سنگین مطرح کنین.

 

لازم نیست وارد جزئیات بشین. فقط بگین: «یه چیزایی هست که برام جذابه، دوست دارم وقتی رفتیم سر خونه‌زندگیمون اگر خودت هم راحت بودی باهم امتحانش کنیم. اگر دوست نداشتی هم کاملاً اوکیه.» اینجوری هم فشار نمی‌ذارین، هم راه گفت‌وگو رو باز می‌کنین.

 

در مورد اینکه خانم‌ها معمولاً چه واکنشی دارن، باید بدونین واکنش‌ها خیلی متفاوته. بعضیا راحت می‌پذیرن، بعضیا علاقه ندارن، بعضیا زمان می‌خوان. مهم اینه که از قبل بدون ترس فضای صادقانه بسازین. اگر حس می‌کنین ممکنه برای خوشحال کردن شما به‌زور بگه «باشه»، بهتره تأکید کنین که تصمیمش کاملاً آزادانه باشه و نه از روی تعهد یا رودربایستی.

 

.ولی حتما قبلش صحبت کنین که نگن چرا از همون ابتدا نگفتین.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید