سلام
خیلی از دستش ناراحت و یا حتی عصبی ام
از لحاظ احساسی هیچ وقت نبود تا به حال اصلا باهام ننشستیم سر یه موضوعی حتی حرف بزنیم یا سر کاره و یا وقتی مییاد خونه جلو تلوزیونه
سعی میکنم بهش بی توجه باشم ولی بعضاً باز فکرم درگیر میشه
البته اینم بگم تقریبا با تمام اعضای خانواده اینجوریه حرف نمیزنه یا وقتی می نه سعی در تخریب داره
حدودی ۷۰سالشه
راستی جدیدا اینجوری شده وقتی دارم با یکی مخصوصا برادر زاده که باما زندگی میکنه حرف میزنم یا بحث میکنم یه جوری رفتار میکنه که انگار من دشمنش هستم
نمیدونم چی کار کنم حتی میترسم باهاش حرف بزنم چون شده خیلی وقتا حتی جواب آدم رو هم نمیده
ورای اینا ترسم از اینه رفتارش روی منم اثر گذاشته باشه
لطفا نگید برو مشاور چون شرایطش برام مهیا نیست
اطلاعات تکمیلی
روانشناس، روان درمانگر و مشاور
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید