سلام.۱۷هفته و ۳روز باردارم .چون به تعطیلات و ....میخورم و مشخص نیست توی شرایط فعلی شرایط چجوری ،میشه الان برم غربالگری دوم
اطلاعات تکمیلی
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید