به هر حال ایشان بی وفایی کردند،،اگر اینگونه شده مقصر شما نیستید اینجوری باشه که تمام آقایان تا همسرشان بیمار باشه و یا نباشه میرن سراغ یکی دیگه که،،،همسرتان کاملا مستعد خیانت کردن هست،حواستان باشد و با او گفتگو کنید که یکبار
فقط یکبار نادیده میگیرید دفعه دیگه بخششی نیست
نمیدونم بعضی آقایان چه مرضی دارند که تا همسرشان میره توی پروسه زایمان،بی وفایی میکنند و این به این معنی نیست که زن کم کاری کرده،،خود یک خانم ۷ لایه شکمش پاره شده،و شب ها با رفلاکس و لاکتوز دست و پنجه نرم میکنن،بی وفایی هم میبینند
نتیجهگیری اینکه زایمان کنید اما حواستان به رفتار همسرتان باشد و هرگز نبخشید اگر خطایی دیدید
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید