2794

سلام من ۳۱ هفته باردارم و با شوهرم تا الان رابطه کامل نداشتم اونم چون خودش میگفت نکنه بچم چیزی بشه اما واقعا هیچجوره نمیزاشتم اذیت بشه نیازش رو برطرف میکردم. ۲ هفته پیش پیاماشو داشتم میدیدم یهو دیدم با یکی قرار گذاشته واسه رابطه اما چند ساعت بعد پیام داده پشیمون شدم کنسل کن اما من خیلی شکستم و تو این مدت همش این داستان رو اعصابمه خودش همش میگه بخدا چون زندگیم رو دوست دارم پشیمون شدم نرفتم نمیدونم باید چکار کنم.شما بودید چکار میکردید؟اینم بگم به اون دختره هم که کارش اینجور چیزا بود زنگ زدم و کلی قسم خورد که نیومد من حتی قیافش رو هم ندیدم و جواب منو نداد 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

به هر حال ایشان بی وفایی کردند،،اگر اینگونه شده مقصر شما نیستید اینجوری باشه که تمام آقایان تا همسرشان بیمار باشه و یا نباشه میرن سراغ یکی دیگه که،،،همسرتان کاملا مستعد خیانت کردن هست،حواستان باشد و با او گفتگو کنید که یکبار 
فقط یکبار نادیده میگیرید دفعه دیگه بخششی نیست
نمی‌دونم بعضی آقایان چه مرضی دارند که تا همسرشان می‌ره توی پروسه زایمان،بی وفایی می‌کنند و این به این معنی نیست که زن کم کاری کرده،،خود یک خانم ۷ لایه شکمش پاره شده،و شب ها با رفلاکس و لاکتوز دست و پنجه نرم میکنن،بی وفایی هم می‌بینند 
نتیجه‌گیری اینکه زایمان کنید اما حواستان به رفتار همسرتان باشد و هرگز نبخشید اگر خطایی دیدید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید