سلام من سونوان تی رفتم بهم گفتند احتمالا پسره میخوام بدونم واقعا پسر میشه اخه من پسر دارم واقعا اعصابم خورده چنددرصد احتمال داره دخترشه؟
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید