2794

ضدبارداری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 100 بازدید

سلام من دقیقا تو روز اول تخمک گذاریم و یا چند روز مونده بهش بودم که رابطه جنسی پر خطر داشتم و حدود دو ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان پنج روز گذشته و علائمی جز همون علائم عادی که باید تو دوران تخمک گذاری داشته باشم ندارم یعنی صرفا یکم خیلی خیلی خیلی کم ترشح سفید آیا خطر بارداری هست الان؟

اطلاعات تکمیلی

سن 21 جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور
سلام
با توجه به اینکه سریع دارو مصرف کردید احتمال بارداری کم است اما باز هم باید صبر کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید