سلام من دقیقا تو روز اول تخمک گذاریم و یا چند روز مونده بهش بودم که رابطه جنسی پر خطر داشتم و حدود دو ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان پنج روز گذشته و علائمی جز همون علائم عادی که باید تو دوران تخمک گذاری داشته باشم ندارم یعنی صرفا یکم خیلی خیلی خیلی کم ترشح سفید آیا خطر بارداری هست الان؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید