2794

مریضی مادرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 133 بازدید

سلام ، وقتتون بخیر .

مامانم ۶۶ سالشونه و بیماری پارکینسون دارن.

چهارده سال میشه مبتلا هستن اما حدود پنج ساله که خیلی شدید شده .

من خیلی تو فکرشونم خیلی ناراحتم .

بچه که بودم خیلی برام وقت میذاشتن همش برام کتاب می خوندن هرجا میخواستم میبردنم باهم حرف میزدیم اما از نوجوان که بودم و بیماریشون شروع شد دیگه از هم دور شدیم .

خیلی سعی کردم ببرمشون مشاور ، رابطمون و درست کنم اما نخواستن و نشد.

خودم تنها تراپی میرفتم مشکلم حل شد .

اما دوباره خیلی ناراحتم و خیلی نگرانشونم .

چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

فقط مراقبش باشید و کنارش همین!!! درست مثل زمانی که کنار شما بود

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید