چهارده سال میشه مبتلا هستن اما حدود پنج ساله که خیلی شدید شده .
من خیلی تو فکرشونم خیلی ناراحتم .
بچه که بودم خیلی برام وقت میذاشتن همش برام کتاب می خوندن هرجا میخواستم میبردنم باهم حرف میزدیم اما از نوجوان که بودم و بیماریشون شروع شد دیگه از هم دور شدیم .
خیلی سعی کردم ببرمشون مشاور ، رابطمون و درست کنم اما نخواستن و نشد.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید