2723

خانواده پدریم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 29 بازدید

سلام ببخشید من درمورد یه موضوعی خیلی درگیرم. من الان ۱۴ سالمه و  خیلی درباره موهای پشت لبم ناراحت بودم و مامانم گفت میتونی بزنیشون چون میدید خیلی عذاب میکشم منم زدم از آنجایی که طبقه پایین ما خونه مادربزرگ پدریم هست و خیلی خانواده مذهبی هستن و با این موضوع مخالف بودن من حدود ۴ ماه بود زدمشون و اونا نفهمیدن ولی امروز عمه کوچیکم دید و میترسم بره بگه به اونا و اوناهم به بابام بگن چیکار کنم؟ خیلی میترسم انگار حق زندگی ندارم اونا میگن وقتی شوهر کردی میزنیشون ولی من نمیخوام به این زودیا ازدواج کنم لطفا چیکار کنم به عمم چی بگم؟

پاسخ مشاور

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

وقت بخیر 
شما در زمانی زندگی می کنید که حق انتخاب دارید و قرار هم نیست که موضوعی که مربوط به نظافت شخصی شماست را برای اطرافیان بخواهید توضیح دهید نظافت شخصی شما امری طبیعی ست و آسیبی برای کسی ندارد از طرفی هم با مجوز مادر این عمل انجام شد.
پس نگران نباشید زمانی که یک عمل ممنوعه را (البته از نظر دیگران) انجام می دهیم تصور میکنیم که الان همه متوجه شده اند که ما چیکار کردیم و بعد ما را درگیر قضاوت های مکرر می کنند پس آسوده باشید و فکر و انرژی خود را صرف اموری بهتر و مفیدتر کنید. خودتان را دوست داشته باشید و به خودتان عشق بورزید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام من فرزند دختر سه ساله ای دارم که به دلیل شغل همسرم درطول این سه سال با خانواده پرجمعیت پدریم ز

پاسخ سلام دوست عزیز شرایط محیطی که شما داشتید باعث شده خانواده 3نفره شما شکل نگیره وشما ودخترتون در واقع به یک محیط دیگری عادت کنید این تغییر و جابجایی برای شما و خیلی بیشتر برای دخترشما سخت هست. باید به ...

سلام من خیلی دوقلو دوس دارم و دلم میخواد بچه دوقلو داشته باشیم مادر بزرگ پدریم هم دوقلو داشته این شا

پاسخ بارداری دوقلویی بارداری مناسبی نیست و عوارض زیاد دارد و دنبال ان نباشید.

بدرفتاری های نا پدریم

پاسخ سلام دوست عزیز متوجه شرایط سخت شما هستم ‌متاسفانه طلاق والدین تاثیرات نامطلوبی بر فرزندان دارد که شمارا هم درگیر کرده است بهتر است همانطور که خودتان اشاره کردید تمرکزتان را به موضوع کنکور معطوف کنید ...