2723

سلام من برای مادرم از شما کمک میخام ..ممنون میشم کمکم کنید.. پدرم سال ۹۵ به رحمت خدا رفت خیلی برام سخت بود وسال ۹۷ پدربزرگم به رحمت خدا رفت. ومادربزرگم  اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به رحمت خدا رفت ..مادرم بعداز فوت مادربزرگم‌حال روحیش خراب شد ..یهو میگه حالم بد شد نفسم قطع شد یا اینکه از تنهایی میترسه دوست داره همش دورش شلوغ بشه  و وقتی ما میخایم بریم سر کار باید حواسمون به مامانمون باشه که تنها نمونه ..لازم به ذکر است که ما در خانواده ی پرجمعیت هستیم ۴ تا از خواهرازدواج کردن و۱ برادرم وتو خونه ۳ دختر هستیم و۱ برادر ..ممنون میشم کمکم کنید تا مشکل مامانمو حل کنیم

ممنون میشم کمکم کنید تا بتونم حال مادرمو خوب کنیم 

اطلاعات تکمیلی

سن ۴۱ جنسیت زن شغل خیاط وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاوره خانواده

سلام. وقت بخیر

تجربه از دست دادن عزیزان و سوگ از پراسترس ترین وقایع زندگی است. افراد احساسات شدید غم، تنهایی، استرس و خشم را تجربه می کنند و بسته به ویژگی های شخصیتی، تجربیات قبلی و میزان دلبستگی به آن فرد واکنش های متفاوتی نشان می دهند.

با توجه به اینکه حدود دو سال از این فقدان می گذارد و به گزارش شما واکنش های ایشان همچنان زیاد است توصیه می کنم حتما از کمک مشاور/ روان شناس استفاده کنید. مهمترین علت این توصیه این است که ایشان باید در فضایی آرام و بدون احساس قضاوت شدن در خصوص تجربه خود صحبت کنند تا متوجه شویم چه مسائلی باعث تداوم این حالات در ایشان شده است. 

​​​اگر مدت زمان تداوم مسئله کمتر بود می شد با مداخلات مبتنی بر سبک زندگی هم به ایشان کمک کرد ولی در حال حاضر اولویت درمان بر تجربه هیجانات منفی و پذیرش و هضم آن ها می باشد. بنابراین توصیه می کنم به درمان ریشه ای این مسئله بپردازید و از کمک یه مشاور یا روان شناس باتجربه استفاده کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

چگونه مادرمو راضی کنم ؟

پاسخ سلام دوست عزیز اگر تصمیم گرفته اید که با همسرتان وارد رابطه شوید بهتر است قبل این کار با پزشک زنان مشورت کنید تا با معاینه شما و وضعیت بدنیتان راهنمایی لازم را انجام دهند و اگر بعدها هم دچار مشکل زنا...

باعرض سلام وخسته نباشید لطفادرموردراههای تعیین جنسیت پسرتوضیح دهید ممنون

پاسخ با سلام برای گرفتن اطلاعات کامل با مرکز مامایی مهرآسا 88485528-021 تماس بگیرید. متخصصان در این زمینه کمک زیادی به شما خواهند کرد.