2794

سلام وقت بخیر 

واقعیتش من بعد از به دنیا اومدن دخترم و مشکلات و سختی هایی که پشت سر گذاشتم اعتماد به نفسم به شدت نابود شده , دائم در حال خودخوری کردن هستم ، مثلا وقتی از مهمونی برمی‌گردم همش میگم چرا فلان حرف و زدم، فلان رفتار و کردم، نکنه راجبم چیزی بگن چرا زیاد خندیدم اصلا کاش نمیرفتم

نکنه بد برداشت کنن، بچه م چرا اینقدر شلوغ کرد و جیغ زد، حالا چی میگن پشت سرمون 

و....

البته دخترم سه سال و نیمه شه و توی مهمونی هم اذیت می‌کنه 

به خاطر همین مسئله خیلی خیلی کم میرم مهمونی 

توی خونه هم خیلی به نظم لوازمم اهمیت میدم و همیشه همه چیز باید سرجای خودش باشه 

و در مورد گاز، و برق و... خیلی حساسم، و همش چک میکنم که مشکلی نباشه 

اطرافیان میگن وسواس فکری داری واقعا ازاین همه خودخوری خسته شدم


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید