سلام وقت بخیر
واقعیتش من بعد از به دنیا اومدن دخترم و مشکلات و سختی هایی که پشت سر گذاشتم اعتماد به نفسم به شدت نابود شده , دائم در حال خودخوری کردن هستم ، مثلا وقتی از مهمونی برمیگردم همش میگم چرا فلان حرف و زدم، فلان رفتار و کردم، نکنه راجبم چیزی بگن چرا زیاد خندیدم اصلا کاش نمیرفتم
نکنه بد برداشت کنن، بچه م چرا اینقدر شلوغ کرد و جیغ زد، حالا چی میگن پشت سرمون
و....
البته دخترم سه سال و نیمه شه و توی مهمونی هم اذیت میکنه
به خاطر همین مسئله خیلی خیلی کم میرم مهمونی
توی خونه هم خیلی به نظم لوازمم اهمیت میدم و همیشه همه چیز باید سرجای خودش باشه
و در مورد گاز، و برق و... خیلی حساسم، و همش چک میکنم که مشکلی نباشه
اطرافیان میگن وسواس فکری داری واقعا ازاین همه خودخوری خسته شدم
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید