2794

تب اسهال

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 105 بازدید

سلام خسته نباشید پسرم تب و اسهال داره و بی اشتهاس. قطره پاراکید برای تب. شربت اموکسی کلاو دادم اسهال گرفت چکار کنم. و مترال هم برای استفراغ و تهوع دادم. زینک هم برای اشتها و درمان اسهال حاد میدم ولی اثری ندارن بیشتر شبا تب میکنه

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص کودکان و نوزادان

سلام، برای درمان استفراغ و اسهال باید به متخصص اطفال مراجعه کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید