سلام خسته نباشید پسرم تب و اسهال داره و بی اشتهاس. قطره پاراکید برای تب. شربت اموکسی کلاو دادم اسهال گرفت چکار کنم. و مترال هم برای استفراغ و تهوع دادم. زینک هم برای اشتها و درمان اسهال حاد میدم ولی اثری ندارن بیشتر شبا تب میکنه
اطلاعات تکمیلی
متخصص کودکان و نوزادان
سلام، برای درمان استفراغ و اسهال باید به متخصص اطفال مراجعه کنید.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید