2794

شیر کودک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 52 بازدید

سلام خسته نباشید من دخترم مشکل رفلکس معده داشت مدتی بهش شیر اپتامیل دادم کمتر شده بود ولی کاملا قطع نه جدیدا بهش شیر ببلاک ای ار میدم خوبه رفلاکسش قطع شده و بهتر از بقیه شیرا میخوره اونو ولی مدفوعش سفت شده و برای دستشویی کردن مشکل داره خیلی اذیت میشه چه کار باید انجام بدم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص کودکان و نوزادان

سلام، علت یبوست شیرخوار شما نوع شیرخشک می باشد ، بهتر است با مشورت پزشک شیرخشک تغییر کند.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید