سلام. وقت بخیر. پسر من دو سال و نیمه ست. از اونجایی که خیلی دست تو دهنش میکنه احساس کردم ممکنه انگل داشته باشه. ولی هیچ وقت به مقعدش دست نمی زنه و احساس خارش نداره. منم هیچ کرم زنده ای تو مدفوعش ندیدم ولی خودم احساس خارش داشتم برای همین درمان خانوادگی رو شروع کردیم. شربت پیروینیوم به پسرم میدادم و قرص مبندازول رو خودمون میخوردیم. بعد تموم شدنش اصلا دیگه احساس خارش نداشتم. دوباره بعد دو هفته تکرار کردم. الان تموم شده ولی باز از امروز احساس خارش دارم و تو مدفوع پسرمم یه چیزی دیدم ولی حرکت نمیکرد دقیقا نمیتونم بگم کرمک بوده یا نه. حالا با توجه به احساس خودم دوباره باید شربت و قرص بخوریم ؟ الان سه روزه که قرص تموم شده.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید