2794

انگل کودکان

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1299 بازدید

سلام. وقت بخیر. پسر من دو سال و نیمه ست. از اونجایی که خیلی دست تو دهنش میکنه احساس کردم ممکنه انگل داشته باشه. ولی هیچ وقت به مقعدش دست نمی زنه و احساس خارش نداره. منم هیچ کرم زنده ای تو مدفوعش ندیدم ولی خودم احساس خارش داشتم برای همین درمان خانوادگی رو شروع کردیم. شربت پیروینیوم به پسرم میدادم و قرص مبندازول رو خودمون میخوردیم. بعد تموم شدنش اصلا دیگه احساس خارش نداشتم. دوباره بعد دو هفته تکرار کردم. الان تموم شده ولی باز از امروز احساس خارش دارم و تو مدفوع پسرمم یه چیزی دیدم ولی حرکت نمی‌کرد دقیقا نمیتونم بگم کرمک بوده یا نه. حالا با توجه به احساس خودم دوباره باید شربت و قرص بخوریم ؟ الان  سه روزه که قرص تموم شده. 

اطلاعات تکمیلی

سن 35 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

عضو انجمن علمی قلب کودکان ایران

سلام
شما نیاز به آزمایش برای مشکلتان دارید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید