بعد از لاغر شدن شدید دختر هشت سالم به پزشک مراجعه کردم متوجه قند ۵۰۰ شدیم بچم انسولین میزنه و بیمارستانه با انسولین۴۸۰ شد. شنبه سونوگرافی میکنند امکان داره بیماری دیگه داشته باشه؟
با سلام و درود. تشخیص کودک شما دیابت وابسته به انسولین هست که در این سن بروز میکند ولی سونوگرافی و بررسی بیشتر در بیمارستان معمولا انجام میگردد. از نظر بررسی سایر غدد بدن
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید