شیرنخوردن نوزاد ۸ ماهه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 36 بازدید

سلام و عرض خسته نباشید

 پسر من الان ۶ ماهشه از دو ماهگی شر خودمو میدوشم و با شیشه بهش میدم چون سینه رو ول کرد و دلم نیومد شیر خشکی بشه بابت ریفلاکس نکسیوم مصرف میکنه الان که از ۶ ماهگی غذا میخوره ریفلاکسش خیلی بهتر شده اما از اول هم علاقه ای به شیر خوردن نداشت چه از سینه چه از شیشه همه راهها رو امتحان کردیم و دکتر گوارش هم گفت مشکل خاصی نداره شسر خشک رو هم امتحان کردیم اصلا لب نزد ۱۳ تا مارک رو شیر خودمو با هر وضعیتی بود تا الان بهش حدود۸۰۰ سی سی در روز میدادم ولی الان دیگه به زور روزی ۵۰۰ سی سی اگه بخوره البته از ۴ ماهگی علائم دندون هم داشت که الان بدترم شده ولی خبری از دندون هنوز نیست ،میخوام بدونم این مقدار شیر با غذا براش کافیه؟ وزنش موقع تولد۲۶۰۰ بوده و الان که یک هفته به ۸ ماهگیش هست ۸۱۰۰ هست. تو خواب قبلا میخورد اما الان که هوشیارتر شده تو خواب هم بیشتر نمیخوره، ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شیر کافیه یا راه جدید ؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۴۱ جنسیت زن شغل مادر تمام وقت وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص کودکان و نوزادان

سلام ، مقدار شیر برای سن کودک شما کم است ، وزن گیری کودک زیر یکسال با شیر می باشد. علت اصلی بی اشتهایی به شیر، ریفلاکس معده است و داروها باید تغییر کند.

متاسفانه در بخش کلینیک نی نی سایت به دلیل اینکه احتمال استفاده از دارو های تجویز شده به صورت غلط توسط کاربران وبسایت وجود دارد از تجویز دارو در این بخش معذوریم. در صورت تمایل از مشاوره تلفنی برای اطلاع از نوع داروها استفاده کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

شیرنخوردن و رفلاکس نوزاد

پاسخ با سلام و عرض ادب کودک شما وزن گیری خوبی داشته است. باید اصول شیردهی صحیح را اجرا کنید. در بیداری وضعیت های مختلف شیردهی را امتحان کنید. هنگامی که بیدار شده و بازی کرده و گرسنه است شیر بدهید. باتوجه ب...

شیرنخوردن نوزاد

پاسخ سلام، بررسی از نظر ریفلاکس پنهان توصیه می شود . بهتر است به متخصص کودکان مراجعه کنید.

شیرنخوردن نوزاد 6 ماهه

پاسخ سلاماگر كودک كامل سرحال هست و تب نداره اين مشكل موقتيه و تغيير عادت شيرخوردن در اين سن اتفاق ميفتهولی اگر بيحاله يا تب داره حتماً بايد معاينه مجدد انجام بشه.

شیرنخوردن نوزاد در بیداری

پاسخ درود این عادتی است که در برخی شیرخواران مخصوصا شیرخواران آنی که کنجکاو هستند و توجهشان به محیط بیشتر است دیده میشود. حدودا ۴-۶ ماه طول می‌کشد و مجددا در بیداری هم شیر خواهند خورد. برای اینکه وزن گیری...