___negar___

عضویت : 1398/12/18
زن
لیسانس
:)
1234 موضوع
پست
4
22
بد شد ک اینجوری شد🥲؟
1401/06/07 17:30:38 6 پست
6
ب نظرتون ناراحت میشه
1401/06/07 17:08:03 7 پست
7
اگه همکارتون ناراحت شه
1401/06/07 17:03:26 0 پست
0
رسیدن چجوریه؟
1401/06/06 17:30:45 48 پست
48
دلم تنگه
1401/06/06 17:06:02 7 پست
7
چجوری کنار اومدین؟
1401/06/04 17:54:59 7 پست
7
حالم بده از دستش
1401/06/04 17:23:02 8 پست
8
خستم از زندگیم
1401/06/04 08:45:17 25 پست
25