2777
2789

ماکه نرسیدیم😐

👑از قضـاوتـ مـردم دلـگـیـر نـشـو،مـهـم تـویـی مـهـم خـودتـی کـه مـیـفـهـمـی دارن اشـتـبـاه مـیـکنـن مـهـم ایـنـه کـه الـان مـیـفـهـمـی کـی لـیـاقـتـ تـو رو داره ایـنـکـه مـیـفـهـمـی نـبـایـد بـرای هـمـه از خـودتـ مـایـه بـذاری از بـرداشـتـ مـردم نـتـرس…🥀🙃                                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منکه بهم خیانت کرد رفت با زن متاهل خیلی دلم میخاست برسم بهش ولی خب خودشو نشون داد 🖤🥲

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 
وای خدا

🙂گفت ارزشش خیلی بیشتره اونو میگفت تازه بچه هم داشت زنه 🙂سنش هم زیاد بود

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز