2777
2789
عنوان

خستم از زندگیم

200 بازدید | 25 پست

از اینکه تو فکر کسی باشم ک بی تفاوته ک احساس نشون نمی‌ده 

شاید بگین شاغل شو فلان کارو کن مشغول شی ولی من همه اونا رو انجام میدم.. تاثیری نداره

کسیو دوس دارم ک میگه آمادگی رابطه احساسی نداره 

پیام نمی‌ده خیلی کم..قبلا می‌گفت فقط دوستیم باهم اما الان حتی برا اونم ذوقی نداره..

افسرده س و قبلا شکست عاطفی داشته..

هردو خوبیم از هر نظر و سنمونم کم نیس 

کاش واقعا دل ب دل راه داشت و اونقدی ک من تو فکرشم و دوسش دارم اونم نسبت ب من اینجوری بود🥲

ب نظرتون چاره کارم چیه ک دلم آروم شه ک کم تر سراغش برم ک اون قدرمو بیشتر بدونه؟؟

:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مردا خیلی با ما فرق دارن. اگه کسیو نخوان هیچوقت راضی نمیشن. ببخشید اینو میگم ولی الان تورو یه آدم آو ...

واقعا منو اینجوری میبینه؟خیلی پس بی انصافه 

همیشه بهم میگه شوهر کن برو 

آره هیچ وقت منو نخواست سه ساله ک همو می‌شناسیم ولی درست نشد 

:)
واقعا منو اینجوری میبینه؟خیلی پس بی انصافه  همیشه بهم میگه شوهر کن برو  آره هیچ وقت منو ...

اگه قرار بود اتفاقی بیفته توی این ۳ سال میفتاد🥲این شکست برای منم پیش اومده و خب چندماهی واقعا اذیت شدم به خاطره همین درک میکنم 

ولی خدا شاهده بااینکه حالم خیلی بد بود همیشه میگفتم خدایا اگه خوشبختم نمیکنه یه کار کن بهش نرسم اگه خوشبختم میکنه برسم که بعدا رفت 

انقدر حالم بد بود گاهی کلی زل میزدم به دیوار فکر میکردم یهو بغضم میگرف مجبور بودم قورتش بدم ولی از یه جا به بعد اشکام میریخت🥲🥲🥲

میخوام بگم حالتو میفهمم جدایی سخته ولی بعد از چندماه که از این حس رها بشی تازه میفهمی چقدر خوب شد که تموم شد 

اول برات خوشبختیت مهم باشه خوبه خدایی نکرده با یه بچه جدا بشی؟ 

اگه خاستگار خوب داری بهشون فرصت آشنایی بده

حیفه که جوونیتو برای این آدم هدر بدی. مگه چقدر عمر مفید داریم آخه

اونم یه ادمه دیگه . یه ادم هیچ برتری ای نسبت به آدم دیگه نداره چرا باید وابستش بشی. به خاطر ادا و اطفاراش. یه گربه بگیر اداهاش از اون شیرین تره. توی سه سال چه گلی به سرت زد که سه سال دیگه باهاش باشی بزنه

اگه قرار بود اتفاقی بیفته توی این ۳ سال میفتاد🥲این شکست برای منم پیش اومده و خب چندماهی واقعا اذیت ...

عزیزم ما جدا شده بودیم همه اون مراحلو گذرونده بودم ولی اون دوباره برگشت ولی باز اخلاقش بد شد 

بعد برگشتش ۶ ماهه باهمیم ولی چ باهم بودنی ده بار گفتیم خدافظ و ذره ای بهم محبت نکرده 

نمیدونم چیکار کردم این شده تقاصم

خواستگار دارم ولی دوس ندارم فعلا ازدواج کنم🙁

:)

توی این رابطه فقط جوونیت میره یه روز به خودت میای که دیره 

اگه میخواست چیزی تغییر کنه توی این ۳ سال تغییر می‌کرد 

دنبال تغییر نباش فقط عمرت میره 

بعد که  بهترین موقعیتاتو از دست دادی اونوقت پشیمون میشی که به رابطه یه رابطه بی سرانجام عمرت تلف شده 

اینا رو خواهرانه میگم بهت❤❤

تو تلاشت رو توی این سه سال کردی حتی از غرورت گذاشتی پس عذاب وجدان نداشته باشه تو برای خواستت جنگیدی ولی مصلحت نبوده شاید باهاش خوشبخت نمیشدی 

تو اولیش نیستی اخریشم نیستی که شاید به اونی که میخواد نرسه خیلی از آدما یا قصه عاشقانه دارن که به کسی که میخواستن نرسیدن و خیلیاشون خوشحالن از این بابت ومیگن بعد از سختیش و اینکه حسشون از بین رفت چقدر آروم شدن


عزیزم ما جدا شده بودیم همه اون مراحلو گذرونده بودم ولی اون دوباره برگشت ولی باز اخلاقش بد شد  ...

باهاش اتمام حجت کن بگو بشین فکراتو بکن 

من اینجوری نمیتونم اگه هستی با دلت باش در غیر این صورت برو پشت سرتم نگاه نکن 

و اگه برگشت با عقلت تصمیم بگیر و بگو دیگه تموم و نذار برگرده و باز احساساتت رو به بازی بگیره 

بهرحال به نظرم موقعیت های خوبت رو ازدست نده 

الان ۳ ساله توی عذابی 🥲🥲🥲

اگه برنگشته بود یا قبولش نکرده بودی تا حالا حالت خوب شده بود❤❤❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز