از اینکه تو فکر کسی باشم ک بی تفاوته ک احساس نشون نمیده
شاید بگین شاغل شو فلان کارو کن مشغول شی ولی من همه اونا رو انجام میدم.. تاثیری نداره
کسیو دوس دارم ک میگه آمادگی رابطه احساسی نداره
پیام نمیده خیلی کم..قبلا میگفت فقط دوستیم باهم اما الان حتی برا اونم ذوقی نداره..
افسرده س و قبلا شکست عاطفی داشته..
هردو خوبیم از هر نظر و سنمونم کم نیس
کاش واقعا دل ب دل راه داشت و اونقدی ک من تو فکرشم و دوسش دارم اونم نسبت ب من اینجوری بود🥲
ب نظرتون چاره کارم چیه ک دلم آروم شه ک کم تر سراغش برم ک اون قدرمو بیشتر بدونه؟؟