barg8179

عضویت : 1401/11/30
زن
20 سال
۲ ساله

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

67 موضوع
پست
خوانوما راهنمایی
1404/11/02 19:06:58 4 پست
4
حقوق وکیل چقده
1404/07/15 23:25:00 2 پست
2
تفاوت سنی ازدواج
1404/07/15 23:09:31 46 پست
46
کمک ازدواج
1404/07/15 15:01:21 4 پست
4
یه پسره هست کمک
1404/06/30 00:13:39 8 پست
8
درد زیر شکم کمک
1404/04/29 23:21:48 15 پست
15
شات از چتاتون
1404/04/19 00:05:19 37 پست
37
با یکی تو رابطم
1404/04/17 23:05:13 12 پست
12